måndag 13 september 2010

nä usch och fy.

Nä va tråkigt det är när veckan börjar dåligt. Var väldigt trött och omotiverad på jobbet idag.
När jag slutat jobbet känns det som huvudet ska sprängas. Vi bråkar med 3 om min mobil. En säljare i Liljeholmen lovar att jag ska få en lånetelefon imorgon. Han är dödens om det inte stämmer. Tja eller det blir nog så att jag går till telia o skaffar en mobil. Ska minsann säga upp mitt 3abonnemang. Skitdålig service får man och skitdålig telefon. Nej de borde verkligen gå i skola hos classes kundtjänst. När vi frågade vad de egentligen gjorde i butiken, säljer icke fungerande mobiler  eller? Så säger säljaren ja.. jaja han var iaf ärlig. Tråkigt bara att Andreas behövde bli dryg för att de ska vilja visa ett uns av servicekänsla.

Så nu ska vi se vad telia erbjuder.

Inga kommentarer: