söndag 12 september 2010

korsetter, tyllkjolar och en drammtrasa.

Då har jag iaf städat dag och provat klänningen med skor på. Nu ska jag ha en paus och sen blir det att klippa, sy och stryka. Hoppas kunna börja med pärldekorationerna snart. Ångrar lite att jag inte sydde överdelen på klänningen så som jag brukar sy korsetter. Men alltid bra o testa nya sätt. Fin är den i vilket fall som helst. Måste nog sy mig en tyllunderkjol oxå. Vet ni jag var en hejjare på att sy tyllkjolar till gothbarn när jag var yngre. Har sytt sjukt många tyllkjolar i mina dar.

Började att fixa med bordsplaceringskorten men fastnade när jag inte hade efternamn på alla. Får ta o ringa mamma imorgon från jobbet, eller om man har sån tur att hon kan ringa mig idag. Min telefon fungerar sporadiskt :/ Ska låna en på jobbet imorgon tror jag. Tycker att de borde ha fixat min som jag lämnade in den 1 september vid det här laget men det tar tid tydligen. Ska nog ta o ringa kundtjänst o höra vad de säger om min reklamation. Nej visst ja har ju ingen fungerande telefon. suck.

Inga kommentarer: