lördag 21 augusti 2010

tack.



Tänk va små ord kan värma gott :) Tack alla söta som hälsat krya på dig osv :)

Tänkte rapportera lite om läget. Har ju jobbat sen i onsdags men på jobbet är det så dålig luft att där har jag kännt mig ganska dålig. Hostan har riktigt satt sig. Vaknar varje natt och har hostattacker i mängder. Idag håller jag på och tappa rösten tror jag alternativt komma i målbrottet ;) Har dessutom haft ont i halsen samtidigt som hostan, inte så skoj kan  jag säga. Just nu känner jag inte av det iaf :)

Ligger i sängen o myser lite medans Andreas är ute på morgonpromenad. Bara han kommer hem blir det frukost och kanske lite Mad Men säsong 3 :D

Borde det inte blir en ny säsong av True Blood på svt snart?
åh läste på svt.se nyss att inte förens i början av 2011 visar de säsong 3, det var ju långt kvar dit :(

Inga kommentarer: