fredag 27 augusti 2010

ingen soffa.

Igår blev vi av med soffan. Nu väntar jag på att Mio-gubbarna ska komma och lämna vår nya soffa och soffbord. Spännade o se hur det blir med en ljus soffa. Blir nog gött!!! Om en timme ska jag ringa jobbet och säga att jag kommer o jobbar i helgen. Är bara lite rosslig i halsen så lika bra att ta mitt helgpass, är ju mitt sista i Farsta.

Håller på och sy på min klänning, kom till ett moment där det blev lite klurigt men jag tror jag kirrade det :)
Viktigt att få till midjan oxå, så det inte sitter slappt. Skulle haft en sån riktigt provdocka. Sån man kan ändra måtten på vore ju perfekt. När vi köpt vår 5:a ska jag ha ett syrum med allt man kan tänkas behöva ;) haha.

Jag är dagvild, känns inte som fredag.. men så blir det ju när man är hemma o kurerar sig hela veckan.

Kom med soffan nån gång då!!!!

Inga kommentarer: