lördag 17 juli 2010

en förändring.


Glada! Bilden är gjord av Maria Andersson

 Ja nu får jag ta o sluta gnälla. Fram för mer positivism.
Vad är bra med lördagen den 17/7?

- ledig
- vaknar och känner mig varm, sätter på fläkten. Najs :)
- vi ska iväg o sola o bada.
- vågen visar mindre än på länge
- känner mig lugn och avslappnad
- vi ska grilla ikväll :D


Det är bra härligt med ledig helg!

Nästa vecka jobbar jag sent på måndag, supertidigt på tisdag och onsdag. Bara 06,30-11 på torsdag och sen på fredag en tidigt heldag. På fredagkväll åker vi till Uddevalla. Stannar där i ca 1 vecka, sen hem till Sthlm och göra lite nytta och nöjen. Vecka 32 på onsdagen eller kanske tisdagen ska jag åka till Dalarna :D Sen är semestern slut och vi jobbar i ca 1 måndag sen är det ledighet igen. Bröllop och Bali. Längtar så mycket!!!!

Inga kommentarer: