torsdag 20 maj 2010

Snart är det helg, så jag längtar!


Idag bjuder jag på en gammal bild på mig och min bror Linus plus min nu döda katt Pussi

Löste mysteriet med lönen, det var tydligen inte färdig förhandlad. Så det blir att vackert vänta på de kulorna. Fast det gör ju inte så mkt :) Idag är det sol, jag vill vara hemma och varva ner men snart är det ju helg så jag får sätta på extra batterierna o klara av två dagar till av dålig luft och irriterade kunder. Det är härligt att jobba i en lokal som verkligen inte borde vara en butik.. är tokvarmt och det ger dålig luft... iof den dåliga luften finns nog där året om men nu känner man sig matt oxå.

Andreas har börjat cykla till jobbet, very hurtigt måste jag säga :) Skulle oxå vilja cykla till jobbet. Fast vet ju inte ens hur man cyklar dit.. Kanske borde kolla upp det.

Igår satt jag o planerade vilka dagar jag vill vara ledig i samband med bröllopet i september. Det blev faktiskt en månad som jag tar ledig. Så skönt :D Då hinner jag läka min blåmärken från jobbet innan bröllopet och så hinner jag vara hemma i en vecka som fru torgé sen åker vi iväg till BALI :D Va kul det ska bli!

Nu är det frukost som gäller, ska dock skriva in mina mått på viktväktarnas online-tjänst först.

Ha det gött!

Inga kommentarer: