tisdag 13 april 2010

vilken dag

ja denna dag har då verkligen gått i tankens tecken. dödsfall gör ju att många tankar kommer upp till ytan. döden är väl ändå inget som man normalt sett tänker på sådär ofta och nu var det ju en sån dag när det var nödvändigt. hur nedrigt det måste kännas att förlora ett syskon, hur obeskrivligt att mista sin far och så ofattbart svårt att mista sin man... ja många tankar mest till hans familj. Styrka till dem!

det har ju även väckt en rädsla att mista någon i min familj, men det går ju inte att tänka o vara rädd för det. händer det så händer det, hur jädra nedrigt det än känns så går det ju inte att styra över livet.

jag inser ju även hur lycklig jag är att ha träffat Andy, älskar dig! :D och hur glad jag är över mina syskon och föräldrar. älskar er alla :D

det har även varit en bra dag då jag har varit hemma och pysslat. ledig dag och inget speciellt jag behövde göra, såna dagar är trevliga :D

Andy o jag  var o tränade nu på kvällen, så i natt sover jag nog bra.. är rätt trött i kroppen o knoppen nu.

nattis!

Inga kommentarer: