söndag 28 mars 2010

härliga sköna söndag.

Idag planerar jag att ha en skön dag. Börjar dagen med att ligga i sängen och njuta av att kunna ligga kvar i sängen. Jobbar ju tidigt nu i veckan så då kommer jag mest gå och längta efter att få sova ut. Jobbar dock bara 4 dagar så det får väl gå :) På måndag ska vi dessutom få höra vad det är för nytt som gäller på jobbet. Organisationsförändringar på G. Ska tydligen finnas nya roller att söka, det kan bli spännande.

Idag hade jag egentligen gärna shoppat skor men jag hittar ju adrig några som duger. Ska sluta använda converse så mkt för jag har fått ont i fötterna nu. Inte bra.

Det ska tyfligen finnas en ny funktion här på blogg.se när man ska mobilblogga.. testade nyss men verkar inte fungera så bra.. :/

Kanske dax att äta lite frukost snart? Vi ska ju iväg o träna om några timmar. :)

Inga kommentarer: