onsdag 20 januari 2010

vårkänslor, kom!



  

I min sminkgarderob känns det så mysigt. Känns som en strålande majdag. Just nu känns det som våren är långt borta så varför inte föra in vårkänslor i sitt liv redan nu? Jag har börjat att titta efter klänning till bröllopet och på www.daisydapper.com så har de så himla fina klänningar. Vill ha flera stycken. Åh tänk o kunna gå i fina klänningar varje dag. Istället för en blårutig skjorta som inte andas...

Idag har jag mått lite risigt men sen fick jag en bild på min bror Oliwer och efter det så känns mina krämpor inte lika jobbiga. Han har massor av vattkoppor, tillochmed i halsen :( Stackars lillebror!

Nu ska jag ta mig en het dusch och sen blir det att smörja in mig med min nya olja för kroppen från Dermalogica.
ska bli så stressfri nu ;)

Inga kommentarer: