onsdag 6 januari 2010

Mr Monkeyman


Hey Monkeyman!
Idag är jag ledig så just nu sitter jag i sängen och planerar dagens sysslor.
Ska börja med att fixa frukost sen blir det nog läsa fitness-tidning.

Andy är på jobbet, tydligen massa viktiga grejer som måste fixas idag. Tur att de har bra löneavtal iaf och får ordentligt med övertid för jobb på helgdag. När jag jobbade den 25:e (juldagen) verkar det som om vi bara får vanlig övertid. Bra men samtidigt vill man ju ha så mkt som det bara går.. det var ju ändå juldagen och en ledig dag för oss. well well så är det o jobba i butik.. ibland suger det.

Idag ska jag baka bröd och kolla igenom alla converse (kanske sälja av några och börja om på min samling)  och fixa med garderoberna lite till. Hänga in reafynden jag fixade igår när jag o Emmy var o shoppade.

Tror det kan vara dax för en shoppingfri månad eller två snart.
Var faktiskt väldigt skönt att inte handla något förutom mat och hygienartiklar,
ja alla kanske inte minns men jag testade faktiskt att inte handla under en hel månad.
Gick finfint!

Dessutom så behöver jag spara pengar till lite kommande utgifter så lika bra att kolla igenom garderoben och få en överblick så hittar man alltid "nya" kläder man glömt bort att man har.

Dax att börja med frukost nu!

Inga kommentarer: