söndag 10 januari 2010

jäkla sängbord från jädrans mio.



  

Idag var vi iväg till MIO och hämtade våra sängbord. Trots att vi frågade om vi verkligen fått båda så visade det sig att vi bara fått ett. Jädra MIO!!! Jag tog på mig att skruva ihop bordet men oj så jag ångrade mig sen. Gjorde några irriterande misstag så det blev lite jobbigt där ett tag. Men Andy hjälpte mig och tillslut blev det klart. Fint blev det dessutom :) Nu har vi dock ett till att sätta ihop bara Andy hämtat hem det. Jag längtar inte ;)

Annars så har jag bakat limpor, blev sådär. Men man lär sig mer varje gång man testar bakningen av matbröd. Har även varit iväg med Andy och tränat. Mja sen har vi inte hunnit med något mer idag. Varför går helgen alltid så snabbt?

Nu ska jag mysa med Andy som hälsar att jag varit grym med träningen denna vecka :D

Inga kommentarer: