fredag 29 januari 2010

fredagsbabblande.

Jösses vilket tjat om iPhone det är ;) Andreas har fått sin iPhone nu. Behöver väl inte säga något mer ;) Men den verkar rätt fräsig.. fast jag vill hellre ha en Satio eller en w995. Skkönt att det är fredag, dock jobbar jag sent så jag kommer hem vid 20-tiden ikväll. Sen blir det att myspysa hela helgen :D På söndag blir det depeche mode!! Ska bli kul o se dem, var ju helt frälst i synth när jag bodde i uppsala.. nu lyssnar jag knappt på musik längre. Det är bara ljudböcker som gäller nu :D

Imorgon blir det vägning på vv oxå.. isch kommer nog få skämmas igen :( Har ju inte tränat något alls denna vecka. Får se till o komma iväg på lördag och söndag iaf. Nästa vecka jobbar jag tidigt då ska jag se till att träna massor :D

Nu är det frukost som gäller!

ha det fint!

Inga kommentarer: