söndag 24 januari 2010

award och utmaning i ett version 2

Fick en fin award/utmaning av Cath's Corner så nu tänkte jag att det är väl dax att skriva lite..

Såhär gör du som vill anta denna utmaning


A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
Jag väljer att låta den vara öppen för den som vill men skriv gärna en rad i min blogg sen så jag kan se dina svar :D

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


Jag kommer ändra lite här och skriva sju saker om mig och Andreas som ni kanske inte vet...

1. Vi träffades för första gången den 15 augusti 2008 och förlovade oss den 15 augusti 2009.
2. Vår första dejt var ca 40 timmar lång.
3. Vi blir mer och mer täckta av tatueringar och båda vill ha fler o fler.. till svärfar Olas stora förtret ;)
4. Andreas älskar att shoppa kläder och jag älskar att shoppa pyssel.
5. Andreas friade till mig på vår balkong efter en underbar frukost, dock gick han ej ner på knä vilket han är lite besviken över. Jag tycker att det var underbart som det var :D 
6. Vi bestämde efter två månader tillsammans  vår(a) framtida barns namn.
7. Drömmen är att ha ett hus vid havet på västkusten... och en sommarstuga i Dalarna.


Så sätt igång och avslöja lite om dig själv.

Inga kommentarer: