tisdag 22 december 2009

nu är det fixat inför jul



  

Paketen ligger under granen :D
Imorse var jag iväg och handlade de sista julklapparna. Blev även en grå kofta och ett par taights till mig. Sen blev jag tvungen att köpa ett par röda snowjoggings för mina älskade bruna skinpjucks har gått sönder på ena skon :( Ska lämna in den hos en skomakare o se om han kan laga dem.

När jag kom hem vid 14-tiden så fick jag springa iväg till mataffären och handla massor av mat. Det var tungt att bära. Men nu har vi nog allt vi behöver inför julen. Sen var det bara o slänga sig i soffan och äta lunch, typ kl 15. Efter det var de tvätta som stod på schemat, pust! Nu snart ska jag iväg och hänga upp tvätten. Senare ska jag baka potatisbulla. Blir nästan trött av att tänka på allt som jag gjort idag ;)

Imorgon är det jobb 7-16 som gäller. På julafton jobbar jag 10-14, inte så jobbigt med andra ord :)

Inga kommentarer: