söndag 13 december 2009

Lucia

jahopp då var det bara 11 dagar till jul :D Idag sov vi länge och sen blev det frukost. Andy spelar super mario på wii och jag har mest slöat i sängen. Ska nog gå och ta mig en titt på Årsta Julmarknad snart :) Sen hem och göra chokladbollar rullade i pepparkakor. Måste ju även äta några lussebullar idag :D Synd att snön försvann under natten. Varför kan det inte bli en vanlig vinter längre? Dumma klimat.. dumma människor som pajjat det.. En annan sak jag ska göra idag är att surfa efter smekmånadsresa :D Min bästis åkte iväg på sin smekmånad igår, thailand i 2 veckor. Åh jag vill oxå ha sol o värme (när jag inte kan få lite kyla o snö). Imorgon börjar jag tidigt för att sen jobba sent +1 timme ( det är inte skoj med längre öppettider... ) resten av veckan.. så ledig lördag och jobba söndag. Men sen jobbar jag måndag, onsdag och julafton + övertid på juldagen. Är ledig 26:e och 27:e. Så man hinner ju få sig rätt mkt vila ändå. Den 22:a blir det nog att shoppa de sista julklapparna.

oj nu fick vi besök :D höres!

Inga kommentarer: