fredag 6 november 2009

what to do?


åh jag är ensam ikväll. vet inte vad jag ska hitta på. orkar ju inte göra så mkt direkt.
kanske blir att spela lite wii. Gissa om jag längtar efter att we sing ska börja säljas. Måste ha det helt klart!!! Kanske dax att göra ett pass med wii fit, var länge sen nu.. ja jag ska nog göra det.. spännande o se min ålder där ;)

återkommer med resultatet!

åhhå, blev 32 år.. så det stämmer ju bra med verkligheten :D Nu håller jag på med varma mackor med trattkantarell- och tonfiskstuvning. Mumma! Ska dricka Julmust till, ojojoj va smarrigt!

Känns lite tråkigt att Andy inte är här ikväll, saknar honom. Det är ju typsikt att jag gör det när jag äntligen har en heldag för mig själv ;) Ska nog ta och kolla lite TV sen eller kanske se en film... åh skulle vilja ha en tecknad film att se på.

Inga kommentarer: