måndag 2 november 2009

Önskelista

















Underkläder - fina skärp - prismor från panduro hobby så jag kan göra en kristallkrona - en portmonä från åhlens - ögonskugga från Make Up Store - eyeliner från Face Sthlm - pläd från Hemtex - ett fint förkläde - scrapbooking saker från panduro hobby - en laptop Acer Timeline - en ny kudde - en laptopbricka - ansiktsvård - Dan Browns Den förlorade symbolen - De som viskade av Orlando Figes - hederliga "farmor"raggsockor - söta burkar från dixie - pyssel från panduro hobby - nagellack - ett badkar :D - CHOKLAD!

Alla som känner mig vet att jag blir glad oavsett vad jag får, även om det är en kram, ett kort eller något annat. Bara mina föräldrar kommer ihåg att ringa o gratta mig är jag rätt nöjd ;)

Så kom ihåg den 7 December! ;)

Önskelistan gäller även för jul men där har vi ett tillägg, ett överkast till vår säng :D

Inga kommentarer: