tisdag 17 november 2009

Istället för solen.


Idag ska jag inhandla lite vitaminer. Sist jag träffade Emmy så berättade hon en intressant sak om D-vitamin. Så nu ska vi börja äta extra D-vitamin. Kan nog behövas nu när det är så mörkt och trist ute. Jag påverkas iaf väldigt mycket av att det är mörkt, känner mig trött mest hela tiden. Eftersom vi inte får så mycket sol så ska jag tillföra D-vitamin och hoppas på att jag känner någon förändring!

Idag är det min sista lediga dag sen börjar jobbandet igen. Julkampanjen har startat på classe, känns lite konstigt men samtidigt så är det ju faktiskt inte så långt kvar till jul. Dax att inhandla lite mer dekorationer inför advent.

Idag hade jag tänkt ta mig en promenad och köra lite wii fit plus. Andy gick till jobbet idag så nu är jag helt alena. Är sugen på att åka till Liljeholmen o kolla in gallerian där, sist vi var där var det packat med folk så man orkade ju inte kolla in butikerna. Jag måste ha ett grått nagellack från Depend jag såg på Åhlens City för några veckor sen.

Inga kommentarer: