fredag 20 november 2009

bubblande.



Sitter i sängen och drömmer om goda efterrätter, detta är en Creme brylé-glass som jag åt på Caliente.

Skickar ett stort grattis till min bror Lunis som klarade uppkörningen men som tydligen har teoriprovet kvar att göra innan han har lappen i handen. Men iaf stooooort grattis! :D

Lyllos alla som får helg nu, själv ska jag jobba imorgon.
Försöker känna mig peppad men går sådär.
Andy är sjuk :( Han har dessutom fårr spruta mot baconfebern. Jag håller på o försöker få till vaccination på jobbet. Får se om det går annars får jag väl ta ledigt från jobbet o bo på vårdcentralen ett tag..

Är lite smått nervös över något, mycket obehaglig känsla i kroppen.
Kanske vill jag få sova en hel natt, har haft några nätter när jag vaknar och har mycket svårt att somna.
Jag som brukar somna direkt när jag lägger mig och sova hela natten.

Åh så vill jag adventspynta.. när kan man börja med det?

Inga kommentarer: