måndag 23 november 2009

award och utmaning i ett.



Fick denna award från söta Cath's Corner
Så ska man avslöja 10 saker om sig själv.

♥ samlar på converse. ♥ det godaste jag vet är potatis.
♥ jag är som natt och dag hemma och på jobbet. ♥ jag har aldrig varit utanför europa.
♥ drömmer om att öppna ett B&B/pensionat på västkusten. ♥ den bästa tiden på hela dagen är när jag får gå och lägga mig. ♥ tycker om att vara ensam och ha det helt tyst runt omkring mig. ♥ kommer från Dalarna men har tappat mycket av dialekten :( efter att ha bott i Uppsala och stockholm de senaste 10 åren. ♥ är fruktansvärt dålig på att motionera fast jag behöver det, inga metoder får mig motiverad.. Andy har provat allt. ;) ♥ saknar att bo på landet och vill flytta till ett hus. 

jag ger denna award till :

Malin
Lady Thirty
Ullis

Inga kommentarer: