söndag 11 oktober 2009

söndag - inget speciellt



Idag har det varit en såndär skön ledig dag. Andy var iväg o tränade men jag stannade hemma och låg i soffan o segade. Superskönt :D Jag har ändå hunnit vara lite pysslig. Städat badrummet, lagat mat, bakat havreflarn, gjort pizza... Just nu ser Andy på Pestens Tid men jag kände mig lite okoncentrerad. Så det fick bli ligga i sängen o skriva lite för min del. Den kommande veckan ska jag bara jobba hela måndag och tisdag sen på onsdag blir det komp från kl 15. Då drar vi till västkusten, det ska bli så skönt med en minisemester :) Ska ladda kameran!

På tal om kamera så kollade jag igenom alla mappar med bilder idag och tog bort endel bilder som var onödiga att spara sen kopierade jag alla bilder till en extern hårddisk. Vet ju aldrig vad som kan hända med datorerna..

Nu blir det nog besök av john blund som gäller.
Nattis!

Inga kommentarer: