lördag 24 oktober 2009

Ny galleria


En ny burk jag köpte i Göteborg.


Idag ska vi till Liljeholmen och kolla in den nya gallerian som öppnat där, kul att åka och kolla in shopping när jag bestämt mig för att inte shoppa något på ett bra tag. Glasögon och ny säng svider lite i plånboken kan man säga. Så lika bra att hålla i slantarna. Är ändå väldigt befriande att inte shoppa, känslan av att bestämma sig för att nu behöver jag inget den är rätt maffig :D

Vore bra om jag kunde spana på arbetstillfällen där i gallerian.. nära hem, tar bara några minuter med tvärbanan dit :) Har även sett ett jobb jag ska söka. Fast det är inte i butik men tror det kan vara skoj ändå. Ska ta o fila på min cv så får vi se :)

Nu ska jag nog ta o förbereda mig för träning.

Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer: