tisdag 22 september 2009

Rapport från verkligheten



sitter i solen utanför sommarstugan

Ja då var jag ledig idag då :) Så jag kommer ta o blogga lite idag.
Eller det blir nog ganska mycket :D
Har ju varit upptagen med jobb och resande ett tag nu.


sommarstugan

I helgen som var jag ju i mockfjärd och hälsade på.
Var hem till min barndomsbästis Malin o fikade, fick ett supergott te som det såklart inte gick att få tag på här.
Men de blandade ihop två sorter så jag hoppas det blir lika gott. Jordgubb & Fläder :D


det var lite höstlikt.

Vi var vid sommarstugan på lördagen, jättemysigt att få komma ut i skogen o inte höra en massa ljud hela tiden. På kvällen tände vi massor av levande ljus och det var så mysigt :D
Skulle faktiskt kunna bo sådär enkelt som det är i sommarstugan. Bara man har nära till en stad så funkar det ju :D

Inga kommentarer: