torsdag 24 september 2009

Projekt på G

Jäääj på måndag börjar jag i ett projekt på jobbet. vilket betyder att jag ska bygga om en avdelning i butiken med hjälp av två till. Kommer nog bli grejt :D Ganska skönt att slippa kampanj och vanliga butiksjobbet i några veckor. Variation är toppen! Har inte hört något angående det andra projektet jag sökte som börjar nästa år. Åhh vore så toppen om man fick komma med där :)

Förrsten så måste jag ju gratta Andy här, om ca 3 veckor börjar han som chef över en avdelning på sitt jobb. Hurra för honom :D Spännande och himla kul att det går framåt för honom! Tror han kommer klara det jobbet galant :D

Nu är det dax för mig att äta frukost sen dra till jobbet. Blir ingen träning idag ( tränade ju igår och i förrgår) så ikväll ska de vara soffpotatis som gäller :D

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: