lördag 5 september 2009

kaos

Idag sov jag ut och sen bestämde vi oss för att dra till Alvik för att köpa färg.
Dax att fixa garderoberna i hallen. Innan vi drog hem tänkte vi kolla in Hattbaren på söder.
så vi hoppade på tbanan till söder, vid odenplan säger gubben att tåget inte går längre pgr av en brand på T-centralen. Kunde han inte sagt det tidigare?

Vi hoppade av och gick tillbaka en station och tog buss 3 till söder, hur många som helst som hoppade på längre fram. Innan vi går in på hattbaren ska jag bara gå in på en symaskinsaffär och fråga en sak, tyvärr står det en kille före mig som aldrig slutar shoppa. blev så jävla sur att tanten i kassan var så jäkla seg att jag gick ut efter säkert ha stått där i 10 minuter o väntat.

Då kände andy att jag var sur o då blev han less. Blää allt blev fel. Vi gick till skanstull o in på bolagret. Där hittade vi massor av trevliga saker som nu bor hos oss. en matta, en vas (som svärmor OCH svärfar har betalat) ett biljardbord, en stoor glödlampa, och en trippelram. SWEET!

När vi äntligen kommer hem lagar jag mat och så ska vi börja slipa. FY tusan vilken skräck. Det är damm överallt. Känns helt hopplöst. Hur ska det kunna bli snyggt? Vi ska måla luckorna nu snart. hoppa hoppas det blir bra! Sen ska det upp tapet på dörrarna. Spännande..

Inga kommentarer: