onsdag 2 september 2009

Biffen & lökarna

Idag var jag med Andy på gymmet, andra gången denna vecka. Idag tränade vi ihop, det var skoj men känns ju lite som jag sinkar honom. Fast han är så snäll som visar mig vilka övningar jag ska göra. Så när jag kommer in i dem blir det ju lättare o han kan köra sitt i fred :D Tänka sig att jag var där alla biffarna tränar.. dock var nog Andy den enda biffen, de andra som tränade där var lite lökiga måste jag säga..

Om 30 minuter är det True Blood som gäller. Först måste vi dock fixa lite ätbart här. Äggmacka tror jag det blir.

Imorgon kanske jag hinner skriva lite mer. På fredag efter jobbet drar jag hem till min bästa vän och hälsar på.
Myspysigt o träffa henne. Tror vi ska kolla bröllopskort och snacka skit. :D toppen!!!


natti natt!

Inga kommentarer: