lördag 29 augusti 2009

FY TUSAN!!!!!


Så här glad är jag på min hyresgäst.

Den lilla snorungen har inte betalat hyran :/
Kul för min ekonomi, eller inte!!!!!

Får verkligen hoppas att hon sätter in hyran omgående, annars är det jag som ringer hyresvärden och herr konstapeln.
Tyvärr är jag ändå ansvarig för att hyran kommer in :(
Det värsta är att jag vet att hon gjort en ganska dum grej (läs dragit till utlandet och gift sig med en snubbe hon knappt känner) och hoppas att hon kommer hem o reder upp bostadssituationen . Tur att jag har Andy ;) Han har ju fått lönehöjning nyss ;)

Andy har iaf blivit av med sin etta i göteborg så något positivt i det hela är det iaf :)

Jaja vi får hoppas det reder upp sig, har iaf sagt upp lägenheten i fiskis så den sista novemer är sista dagen jag har den. SWEET!!!!!

Nu ska jag väga mig o sen blir det frukost och en slappdag :D

Inga kommentarer: