söndag 30 augusti 2009

En lite hälsning.



...Vad gör du nu för tiden?

(hoppar över den här raden för jag är oxå så dålig på att ringa ;))
Det var alldeles för länge sen vi sågs...

...Du skall veta att jag saknar dej
Det finns känslor som aldrig tar slut
Du skall veta att jag inte glömt
Det finns bilder som aldrig suddas ut...
[du kan se mig stå o sjunga det här va?] ;)

Åh sitter här i soffan och helt plötsligt så poppar min bästa vän upp i huvudet, va trevligt :D
Ibland är det tråkigt att vara vuxen och ha jobb och ett eget liv, när ska man hinna träffa bästa vännen?
Måsta ta mig tusan bli bättre på det.

Hon och jag har ju varit som systrar och bott i samma hus, gjort massor av saker ihop varje dag.
Så kan man ju göra när man pluggar. Sen blev vi vuxna helt plötsligt och då finns det inte tillräckligt med tid. Tråkigt! Emmy vi får se till att träffas snart :D Kanske en höstpromenad?

pusss älskar dig lillasyster :D




Inga kommentarer: