söndag 9 augusti 2009

biokväll


Igår var vi på bio i Sickla. s åg Public Enemies med bland andra Johnny Depp och Christian Bale. Tycker att filmen var ok. Jag gillar mr Depp i mer urflippade roller, väntar med spänning på Alice in wonderland :D Kommer bli grymt tror jag.
Mr Bale är en annan favoritskådis jag har men även han var lite blek i denna film, inte som i tex the Prestige (som för övrigt är en av mina favoritfilmer). Det är dock en film värd att se men kanske funkar bättre hemma i soffan.
Var ca 2 timmar o 20 minuter lång och jag blev liite less på att sitta där i biomörkret.. dessutom var mina popcorn sega :(

Efter filmen joggade jag (Andy gick fort) till tvärbanan, vi hann med den och slapp på så sätt att köpa sms-biljett eftersom våra sl-kort skulle sluta gälla efter kl 00. Vi var hemma ca 23:55. Sweet!

Inga kommentarer: