söndag 19 juli 2009

Emmys möhippa.


Emmy fick en ridlektion på Häståkeriet.
Det gillade hon :D


Efter det hade vi lunchpicknick i gräset.
Emmy fick leka lekar, fick present och mycket skratt och gamla minnen.


Sen åkte vi hem till Emmy där vi började laga mat och fixa oss inför kvällens händelser.
Vi började med champangeprovning.


Emmy fick göra ett bibelquiz, det gick sådär men hon vann priset ändå ;)


Ojdå muffinsen blev mosade, men vi fick till dem efter att ha gjort om dem till cupcakes!
Detta ver "min" aktivitet, alla höll i något och detta var då jag som ansvarade för.
Goda blev de iaf!

Sen tog mitt kamerabatteri slut :( Så jag tog inte några fler bilder.
vi fortsatte med dryckeslekar och nångång vid midnatt åkte vi in till Mariatorget och gick på Rocks.
De var sköjigt.

Jag fick fyllehicka när jag åkte hem, söta Andy mötte mig efter halva vägen.
Tur det för jag var väldigt rund under fötterna ;)

Idag har jag mått pyton börjar leva igen nu på kvällen.
Tråkigt att helgen är över, den tog slut väldigt fort men det är väl så när man har skoj! :)


Inga kommentarer: