söndag 14 juni 2009

är jag sjuk i huvudet?



Det är söndag och vad händer?
Japp puls i örat.

Är ganska säker på att detta är något psykiskt.
Men jag har 4 arbetsdagar kvar sen har jag semester i 3 veckor.
Så stressad borde jag ju inte vara.. eller visst det kan man ju vara men helt ärligt tror jag inte på det.
Det enda jag skulle kunna tänka mig att jag känner mig stressad över är väl att min viktnedgång inte går så bra just nu. Men Andy är snäll o försöker få mig peppad och tänka på annat sätt. Svårt att ändra sig när man är en envis tant.

Ställde mig o bakade frukostfrallor med havregryn i. Ville överraska Andy som var ute i regnet och motionerade. Blev sådär goda.. Min bror Petter hade gjort dem sjukt goda, får hoppas att hans kunskaper inom bakning kan smitta av sig ;)
Ska bli så kul att åka upp till Dalarna den 25:e juni, lääängtar hem! Ska även bli kul att visa Andy min hemby och Dalarna.

Nu blir det att klaga lite i viktbloggen istället ;)

Inga kommentarer: