söndag 17 maj 2009

söndag - jag har inte skött mig så bra.

Jag har ont i livmodern, är svullen som satan, ser ut som jag är gravid.
Måste ta upp det här med barnmorskan när jag är dit nästa gång.
Sjukt jobbigt att inte kunna skratta, hosta, nysa utan att det ska göra ont.
Visst det är bara några dagar per månad men ändå.. AJ!

Idag är det Andy som lagar mat, känns ju lyxigt :D
Blir pasta och köttfärsås med ädelost., tror jag =)

Jag sitter mest i soffan o kvider.
Läser i Pappersväggar av John Ajvide Lindqvist, mkt bra.
Längtar tills jag ska börja läsa Hanteringen av odöda av samme författare.

Har suttit ute på balkongen i solen och ätit lite glass, det kändes somrigt :)
Vi har även varit ute o gått lite men eftersom jag har menssmärtor så orkade jag inte
gå så jättelångt. Fast jag har ändå varit ut o gått två gånger idag :D Borde ha blivit ca 7000 steg iaf.
Inte jättebra men bättre än inget alls.

Ja just det jag åt dessutom chips idag, fy på mig. dock var det inte så mkt men ändå så pass att min
matdag inte är bra. Aja nya tag imorgon :D

Inga kommentarer: