tisdag 12 maj 2009

Personligt @ signerat.se

Idag har jag kollat in signerat.se där bland andra Lady Thirty säljer sina underbara saker.
Har hittat några saker som jag kanske ska inhandla vid tillfälle. Vi måste ju ha något att ha över sängen.
Bredvid våra sidor av sängen så ska vi hänga porträtt som vi ska göra av varandra, sött va?
Tror dock inte att något av dem kommer bli speciellt snyggt. Var länge sen jag tecknade/målade.
En gång i tiden var jag duktig.. nu ligger allt i glömska. Jag har en morbror som är duktig på att teckna.
Jag vill att han ska teckna av mormor o morfar åt mig. Det vore så grymt o ha en tecknad bild av dem, så mkt mer personligt. Har för mig att han målade av mig när jag var liten, hmm borde kolla hemma i Mockfjärd om den teckningen finns kvar.
Annars funderar jag på om man inte ska beställa en bild av hela tjocka släkten av tex Lady Thirty (hon tecknar så himla fint)..

Alltså det är skönt att vara ledig idag MEN jag har fått ont i huvudet :(
Jag som halvt har lovat att måla hallen idag.. typiskt!!! ;)

Nu ska jag välja ut bilder till min fotovägg.

Inga kommentarer: