torsdag 28 maj 2009

med en liten tulipan på bemärkelsedan...

Idag säger vi ett stort  G R A T T I S till Andy som blir 30 år idag :)
Jag hade handlat en del presenter igår som han fick efter lite skönsång imorse vid halvsex tiden.
Tror han blev nöjd.
Hade skojat till det genom att lägga alla presenter i en väska som jag köpte till mig själv men sen inte ville ha o jag visste att han ville ha den. Så först trodde han säkert att han bara fått en väska ;) som jag dessutom använt ;)

Sen fick han:
en duk - vi hade en liten diskussion kring dukar för ett tag sen o jag tänkte visa mig bättre.. eller hur man säger. Det var jag som var emot dukar iaf.. nu har vi flera stycken =O men de är alla jättefina. :) Bra att man kan ändra sig ;)

en lakritstvål - mkt skumt men kan ju vara en hit..eller?

en parfym - köpte en sen ändrade jag mig så nu ska jag tvinga honom o köpa en av de jag luktade på ;) Fast den jag köpte luktar oxå gottis :D

ett presentkort på en tatuering hos Nille på Salvation Tattoo - jag är glad, hans föräldrar är nog inte lika glada ;)

Sen hade vi en underbart god middag idag med lite plockmat. Mumma!

snart är det dax för sängen.

Inga kommentarer: