torsdag 7 maj 2009

klädångest

Åh min bästa vän ska gifta sig senare i sommar.
Redan nu börjar jag få klädångest.
Vill ju ha en fin somrig klänning, tänk så jag inte hittar en?
Tänk så jag blir värsta tjöckisen...

Känns som den här sommaren kommer kosta en hel del..
det är hyra av bil, peace & love-biljetter, cykelköp, klänning, skor, andreas födelsedag,
bröllopspresent, hotell... ojojoj det blir o hålla hårt i slantarna.

Tur att jag ska få igen lite på skatten :D

Igår skickade jag in papper på att jag vill hyra ut min hyreslägenhet i 2:a hand.
Ska bli spännande o se vad de säger.. egentligen vill jag bara bli av med den..
Fast känns jobbigt med tanke på alla saker som står i den.. känns inte som jag orkar
bry mig eller ta hand om det. Mmm man skulle sagt upp den på engång när jag o Andy flyttade ihop men
så tänkte vi att den kan vara bra o ha.. på samma sätt som Andy har en lägenhet i Göteborg..

aja nu är det dax för frukost!

Inga kommentarer: