måndag 4 maj 2009

åååh måste jag gå upp?

Idag har jag inte alls nån lust att åka till jobbet.
Det är ändå ganska kul där nu med säljtävlingar o grejer..
Fast jag har ont i ryggen och känner mig hängig :(
Halsen blev bra igår men kroppen verkar strejka idag.

Va dumt. Men eftersom jag inte har feber får jag väl ta o dra dit ändå.
Jobbar sent den här veckan och dessutom jobbar jag på söndag.
Nästa vecka kommer bli härlig, jobbar bara tre dagar.

Igår så gjorde vi inte så mkt, jag var bara så himla trött.
Låg i soffan o kollade lite TV sen vid 22 blev jag toktrött o la mig.

Ska strax gå upp och fixa frukost, sen på med classekläderna o
dra till jobbet.

Denna vecka var det ju även tänkt att jag ska börja träna igen..
Får se om det blir före eller efter jobbet.. kanske imorgon då.

Inga kommentarer: