onsdag 18 mars 2009

stegräknande & minisemester



Härlig dag det varit ute idag, alla verkar bli så glada när solen tittar fram.

Jag har kört med stegräknare idag, tog på mig den imorse kl 6 och tog av mig den nu kl 17.
Lyckades få ihop 13170 steg, känns ju rätt bra. Har varit en ganska aktiv dag på jobbet samt att jag gick ut och promenerade 30 minuter på lunchen.

Igår efter jobbet så var jag in till city o fikade med Emmy, precis när vi ska till o gå så kommer andy o hans kompis in på stället där vi satt. Mkt skumt, för han visste ju inte vart jag o Emmy skulle o fika.
Jag stannade en stund till o åkte hem med Andy sen.

Imåndags så gjorde jag inte så mkt efter jobbet, var mest trött trött trött.. är väl lika bra att erkänna att jag INTE är en morgonmänniska och att gå upp kl 05:30 är inte skoj. Blir så himla trött av det. Men samtidigt är det skönt att sluta kl 16.

Tur att jag bara har de tiderna varannan vecka, så nästa vecka går jag upp vid 8 och det känns så mmkt bättre :) Men tråkigt att jobba till kl 19:15 o komma hem efter åtta.

Imorgon ska jag o andy åka på en minisemester till västkusten,. :D
Hälsa på hemma hos hans familj och ska även ta en tur till Göteborg.
Det ska bli trevligt :D
Så kommer vi hem på söndag, förhoppningsvis med fräknar på näsan och utvilade :D

Så det kommer vara tyst här i några dagar, kanske lika bra att jag babblar på ordentligt nu då ;)

Inga kommentarer: