lördag 21 februari 2009

jag gillar...

Finns ju så många olika bloggar där ute men tänkte skriva lite om några jag läser ofta:

Ullis: Himla go tjej som jag kännt länge nu, dock har vi aldrig träffats men håller kontakten via nätet. tror det hela började med lunarstorm för länge länge sen. En modig och motiverande tjej som känns äkta. Jag gillar dig!

Malin: Min bardomsbästis som bor långt bort från mig :/ Eller om det är jag som bor långt bort från henne? Galen i hem till gården och snart klar som lärare. Jag gillar dig!

DevilDoll: Ger toppenbra tips på allt möjligt men du kan räkna med att det har något med rock n' roll o göra :D Jag gillar dig!

Lady Thirty: Gör helt underbara illustrationer och bra tips på söta ting. Jag gillar dig!

Zizzi:
Om man har pysseltorka så besök hennes blogg, där finns alltid roliga idéer. Jag gillar dig!

Elin: söt tjej som dessutom är 3 barnsmamma som även hon har roliga idéer för pyssel och himla söta bilder :) Jag gillar dig!

Katti:
Gillar 50-tal och pinupor men just nu tror jag hon mest av allt gillar Mary Kay. Jag gillar dig!

Therror: Rolig tjej som känns äkta och väldigt rakt på! Jag gillar dig!

Vad gillar du?

Inga kommentarer: