söndag 11 januari 2009

Leta lägenhet

Idag har vi kollat lägenheter, var iaf två som var fina. Den sista vi kollade på hade kö utanför för att få komma in.. GALET!
Men den var absolut inget för oss, alldeles för liten och dåligt planerad.
Hoppas verkligen att vår bostadssituation löser sig snart, vill känna ett lugn NU!

Fick lov o ringa jobbet när jag kom hem, de frågade om jag kunde tänka mig att ta ledigt från kl 16 på tisdag.. istället för kl 17 som jag begärt. Visst det går så bra så.. skönt med kort dag på tisdag.. 9:45 - 16 :D sen ska vi på en visning. Egentligen borde vi planera in flera den dagen..

Jag är hemma själv o har lite coconut-time, dvs jag får lite tid för mig själv :D
Andy är o kollar fotboll hos en kompis. Väldigt skönt att sitta hemma o planera viktväktar-kampen.
Känns som första dagen gått bra :D

Inga kommentarer: