tisdag 20 januari 2009

Hemmaman



Andy var så snäll och bjöd på middag.
Han är grym på massor av maträtter men hans köttfärssås, ojojoj den är så god!
Jag lyckas aldrig med köttfärssåsen känns det som, tur att Andy gör det :D

Det är rätt gött att ligga kvar i sängen flera timmar efter att man vaknat, har suttit här i 1,5 timme nu.
Tiden bara rusar iväg.

Kl 13:30 ska en tant från swedbank ringa o snacka pension med mig.
Tråkigt men visserligen bra.. tror jag.
Dock vill jag inte börja spara några stora summor nu, det får bli typ 100 kr/månad eller inte alls.
Lite krav får man ju ställa ;)

Igår när vi var hos vår bankman D så fick jag ny bankdosa, min var den gamla sorten o det gick inte för sig att man hade kvar den.. nu är det en miniliten som jag garanterat kommer tappa bort. Typiskt!

Nu ska jag äta frukost, 4 points får den vara.

Inga kommentarer: