söndag 25 januari 2009

Benjamin Button's otroliga liv

Igår var jag och Andy på bio, vi såg Benjamin button's otroliga liv.
Är ju en lång film så jag var lite osäker på om jag skulle orka sitta där i mörkret i nästan tre timmar.
Men den var bra så det gick vägen :)

Är inte direkt förtjust i Brad Pitt som skådis så jag var ju lite sådär off till filmen.
Men kul att man kan bli överbevisad ibland ;)

Tidigare på dagen hade jag varit o vägt mig på viktväktarna och det var nedgång även denna vecka. Hurra för mig!
Efter det så var det shopping, vi handlade en födeösedagspresent till Maria och jeans till mig.
Jag fick dessutom en kalender med pinupor, sååå fin :)
Andy shoppade även ett par brallor och underbyxor.
Sen var det den tråkiga shoppingen kvar, maten!
Vi försöker storhandla 1 gång i veckan så nu är det gjort :)

Inga kommentarer: