torsdag 1 januari 2009

Allt är nytt



Gott Nytt År.

Vi började året med en promenad till slussen och hem igen.
Nu är jag helt slut, ligger i sängen o slöar.
Våra gäster ligger i soffan o slöar och Andy slavar i köket.

Igår så gick blandaren i köket sönder oxå, *plopp* så var den pajj.
ser kul ut men är jobbigt, för oj vad vatten man behöver hela tiden.


själva grejen man reglerar vattnet med som lossnade..

Gjorde jättegod mat igår.


en devils chocolate cake till efterrätt.

Har ni nyårslöften?

mina är att träna och må bra.
så nu ska jag först och främst gå ner 6 kg.
sen ytterligare 6 kg.
jag vill även bli ekonomisk a la mamma
jag hoppas jag o andy får bygga bo ihop på riktigt i en lägenhet som är vår.

sen finns det massor av annat jag vill göra, så ett löfte måste vara att göra sånt som är bra för mig.

God fortsättning!

Inga kommentarer: