onsdag 10 december 2008

sjuk :(

Jag som trodde jag var odödlig.. nu är jag sjuk :(
Förkylning med huvudvärk och extrem slöhet..
så det blir allt att stanna hemma och kurera mig resten av veckan.
Inte alls roligt eftersom jag har mkt att göra.. :/

Idag fick jag höra att vi kampanjare inte gör vårat jobb ordentligt.. blir så less på en viss person på jobbet.
Personen i fråga ahr ett behov av att dominera andra och är riktigt usel på att framföra åsikter sakligt.
Blir alltid för personligt även när det gäller jobb. Sånt stör mig väldigt mycket, fast jag vet att vi gör ett bra jobb.

Så man kan säga att jag haft en rätt så jävlig dag men den avslutades med att träffa två finfina kompisar :) eller ja tre blev det tillslut :) Fick en bok och presentkort eftersom jag fyllt år :D Mkt trevligt!

Annars så letar vi lägenhet men tycker det går sådär.. lär vl ta ett tag innan man hittar en man gillar och har råd med..

Nu ska jag fortsätta att vara sjuk.. sjukt jobbigt ;)

Bjussar på en bild från min hemort:

Inga kommentarer: