tisdag 16 december 2008

ledig tisdag och jag drömmer om svandammen.

Den här veckan började rätt bra, jag jobbade igår och idag är jag ledig.. SWEET! :D
Idag ska jag tvätta och komma på julklappar, svårt det där..

Den här veckan börjar vi hålla öppet till kl 20 på jobbet, trist att jag jobbar sen :/

Igår var jag på visning, en hyresrätt vid blåsut. Var inget speciellt men skulle vi bli erbjuden en lägenhet så tar vi ju den i dagsläget iaf. Den ligger bra till för mig och helt ok för Andy, är dessutom nyproducerad så man kanske får den pågrund av att hyran blir rätt hög. Vet ju inte hur det blir med den finfina lägenheten vi budar på, den ligger på 1 375 000 just nu men vi kan nog gå högre.. är iofs inte vi som har högsta budet.. vi ligger lågt o kollar in de andra som budar ;)

Inga kommentarer: