tisdag 16 december 2008

julklappar & bostad.

Jaaaaa jag är klar med mina julklappar, va skönt att ha det ordnat.
Idag fick jag reda på att min lägenhet i Fishy är ledig från och med måndag nästa vecka.
Inte helt optimalt men men så är det. Ska träffa killen som hyrde den och få nycklar på fredag tror jag..

Jag o Andy ska snacka om hur vi ska göra med våra bostadsproblem.. hoppas vi kommer på en smart lösning.

Tror inte vi får lägenheten vid svandammsparken :( Den var så fin men verkar som det är en till som tycker det!
Vi har lagt vårt högsta bud nu så budar han över drar vi oss ur det hela :(
Men som Andy säger så finns det säker andra fina lägenheter som blir lediga längre fram.

Nu ska vi försöka spara pengar till bostad och tatueringar ;)

Ska iväg o handla mat nu, tydligen ska maten stå på bordet när Andy kommer hem.. vi får väl se!!!

Inga kommentarer: