lördag 6 december 2008

det går väl framåt..



Nu har allt börjat att sjunka in.
Problemet som vi står inför är att vår hyresvärd inte har rätt att hyra ut hela sin lägenhet åt oss så därför fick inte jag rätt att hyra ut min. Eftersom min hyresvärd/bostadsbolag kontrollerade med det nya bostadsbolaget om hon vi hyr av hade rätt att hyra ut så blev det pannkaka av det hela. Så vi försöker hitta bra alternativ men under tiden så blir det så att Andy hyr ett rum av den här kvinnan och jag har tagit tillbaka min lägenhet. Dock har ju min hyresgäst ca 1 månads uppsägning så jag får väl tillbaka den om 1- 1 ½ månad. Men under tiden så bor jag o Andy här i nya lägenheten.
Jag vill dock inte pynta eller fixa med den nu, känns sjukt omotiverat.

På söndag ska vi iväg på lägenhetsvisning och jag hoppas att vi hittar en underbar lägenhet snart :D

Det bästa just nu är iaf att jag fått fast anställning på jobbet så den biten känns ju väldigt bra :D
Nu ska jag överraska Andy med frukost!

Tror jag skjuter upp viktväktarna tills efter nyår, känner mig inte motiverad för fem öre.. och det ska ju firas födelsedag i helgen, vill inte sitta o gnaga morot då ;) hehe

Inga kommentarer: