måndag 3 november 2008

Vad har hänt?


Höstfint utanför Andys fönster.
Åh vad jag saknar min kamera, den är på lagning. Eller ja jag vet inte om den var pajj men lämnade in den på koll iaf.
Får väl se när den nyker upp igen, under tiden blir det mobilkameran som får duga.

I helgen har jag varit med Andy och vi har haft det supermysigt :)
På fredagen efter jobbet så lagade vi tacopaj och såg på en film "Gone Baby gone", eller Andy såg och jag låg i soffan och sov ;) Såg det jag missade sen på lördag morgon, när Andy tog en morgonpromenad och handlade frukost. Han är så underbar! Sen åkte vi till Ikea i Barkaby, där fick jag mig en mörkbrun pläd, ojojoj va skön den är.
Efter Ikea var vi till outleten och jag köpte ett par sovbrallor, långkalsonger från Björn Borg. De är super skön att ha som sovbrallor :D Köpte även två filmer, CSI-box och Corpse Bride. TOPPEN!


pläden & jag

Väl hemma så lagade vi pepparbiff med rostad potatis, gott.
Blev godis och TV på kvällen.

Söndagen blev mys i soffan, sen shopping på Kungsholmen.
Andy köpte en mössa till mig, han ville ha sin i fred ;)
Sen på eftermiddagen kom en kompis till Andy på besök och jag lagade mat o bjöd på.
Ojojoj va gott det blev :D

En sak jag måste fråga min bror Petter om är hur man steker olika kött på bästa sätt.. tycker det är svårt att steka kött.

Inga kommentarer: