onsdag 26 november 2008

Shopping med Andy!

Vissa personer kan man bara inte shoppa med, men ändå går man runt ibland och försöker shoppa ihop.
Det hela slutar med att man inte har shoppat något alls. Rätt tråkigt om man verkligen är ute efter något.

Igår så var jag och Andy ut och kollade in lite grejer vi ska köpa till lägenheten, samtidigt skulle han kolla in några nya mössor och jag skulle leta jacka. Vad händer? Jo han hittar två mössor och en jättesnygg skjorta á la skogshuggare.
Jag hittade en blå jacka på H&M för ynka 299 kr. :D Blev så glad att ajg äntligen fick en blå jacka. Dock är jag lite osäker på hur den sitter på mig, eftersom jag är en tjockis så ser man ju lite stor ut när vinterjackan kommer på, kanske går o fixa med ett skärp i midjan..



Sen fortsätter vi vår shoppingrunda med att gå till Åhlens City, där hittar jag helt plötsligt en svart lite tjockare vinterjacka, sweet tänker jag och provar den. Satt bra och kollade priset, sweet bara 600 kr. Går till kassan och inser att det var lite rea på jackan samt att jag hade 50 kr i presentcheck plus ytterligare -20% så den jackan blev att kosta 383 kr. S W E E T :D Med andra ord så är Andy toppen att shoppa med.

Nu sitter jag hemma och ska strax gå ner till mitt förråd för att röja lite där innan jag kan börja packa ihop i lägenheten.
På söndag flyttar vi ihop, känns väldigt väldigt bra :D Dock är jag inte lika förtjust i att packa.. så sjukt tråkigt!

Förresten så lägger jag upp lite stuff på tradera idag om någon är sugen på att shoppa kläder, skor och annat billigt!

Inga kommentarer: