söndag 16 november 2008

Fylla?



Igår visade jag min lägenhet igen, två tjejer var o tittade på den.
Ska höra med den som tittade på den i onsdags om hon bestämt sig, annars får en av de här tjejerna lägenheten,
En av dem var jätteintresserad och verkar bli en bra hyresgäst.

På kvällen var jag hemma hos Andy, där hade han en kompis på besök.
Vi spelade wii bowling och drack öl o vin o drinkar, vilket bäddade för en otroligt fruktansvärd huvudvärk för en viss Andy idag. Jag fick sjukt ont i huvudet igår, när kl var vid två så åkte vi hem och jag var nära att lägga mig ner på gatan o gråta för de gjorde så ont. Fy tusan vad jag inte gillar mitt huvud som krånglar hela tiden.

Har ont idag med men inte alls som igår, känner även av axlarna.
Borde gå o träna med andra ord.. men det var trevligt igår iaf.
Idag blir det väl onyttig mat och soffläge :D

Inga kommentarer: