onsdag 26 november 2008

första hjälpen..



Nu är jag rätt trött på att packa.
Behöver fler kartonger dessutom.
B L Ä

Aja blir ju packande i helgen med, tror det får bli lite sånt imorgon med även om jag velat träffa Andy.
Får väl se vad som händer, hmm kom just på att vi pratat om att gå o lyssna på lite olika band på debaser .
Fast jag vill nog bli klar med packandet och städningen av lägenheten.
Känns ju sjukt stressigt :/

Detta är kvar :

♣ packa kastruller & sånt
♣ sortera och packa smink/badrummet
♣ packa ner blommor & tavlor
♣ täcken & kuddar
♣ städa hela lägenheten.

Känns inte som det är så mkt när man skriver ner det men det lär ta en hel dag, så jag borde kanske fixa badrummet redan nu så är det mesta gjort. Fast känner mig omotiverad och less. Jag vill att Andy ska komma hit och mysa...
Känns väldigt bra att jag saknar honom och vill umgås med honom, det ska bli så kul att bo ihop.
:D nu blir det att sortera smink...



Inga kommentarer: